دانلود بازی و انیمیشن
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 6787
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Need For Speed نام سری بازی های ماشینی محصول شرکت EA می باشد که چندین سال متوالی است با ساخت نسخه های جدید ، طرفداران پروپا قرصی پیدا کرده است که البته بیشتر کاربران ظهور واقعی آن را underground 2 می دانند . با استقبال خوبی از که از نسخه ۸ این بازی صورت گرفت ، زمینه برای ساخت یک بازی بهتر با جلوه های حیرت انگیز مهیا شد . Most Wanted یا همان نید فور اسپید ۹ یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند . شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد . اگر نسخه های بعدی این سری از بازی ها مانند Pro Street ، Under Cover و Shift را اجرا کرده باشید حتما متوجه تفاوت های بسیاری در آنها شده اید که با به معرفی هر یک علاقه تان به Most Wanted را بیش از پیش کرده است . از این رو برای بازگرداندن شما به گذشته و تجربه مجدد یک شاهکار ، ویرایش جدیدی از این بازی را برایتان آماده کرده ایم . تغییراتی که در این ویرایش انجام گرفته است بیشتر مربوط به محیط بازی می باشد به طوری که تکسچر محیط کاملا تغییر پیدا کرده و شناسایی آن از نسخه قدیمی مشکل گردیده است . تغییر ظاهر ماشین BMW M3 GTR و افزودن یک مود با نام pLan client که امکان بازی کردن تحت شبکه به صورت رایگان را در اختیارتان قرار می دهد از دیگر قابلیت های اضافه شده به این ویرایش می باشد . این بازی با لینک مستقیم بر روی سرور قدرتمند دانلود کده قرار داشته که می توانید با سرعت بالا و به طور رایگان آن را دانلود کنید . برای دیدن عکس های محیط بازی به ادامه مطلب بروید .

سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : WindowsXP ، Vista  و۷even
پردازشگر : Pentium IV 1.5GHz / Athlon XP 2.2GHz
مموری : حداقل ۲۵۶ مگابایت ( ۵۱۲ مگابایت پیشنهاد می شود )
کارت گرافیک : حداقل ۱۲۸ مگابایت ( ۲۵۶ مگابایت پیشنهاد می شود )
فضای مورد نیاز  : ۴ گیگابایت



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

دانلود بازی لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Fire And Forget The Final Assault برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Fire And Forget The Final Assault برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Fire And Forget The Final Assault یک بازی کم حجم و جدید ماشین سواری جنگی است که برای کامپیوتر منتشر شده است . در این بازی که در سبک ماشین جنگی و اکشن است باید با استفاده از ماشین هایی که به سلاحهای مختلف مجهز هستند رقبا را از میان بردارید و بدون آنکه صدمه ای ببینید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . از دیگر ویژگی های ماشین ها این است که شما می توانید داشته باشد قابلیت پرواز کردن است که میتوانید در لحظه های سخت به کمکتان بیاید و برای مدت کوتاهی شما را در آسمان نگه دارد و از حریف پیشی بگیرید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد
دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood

نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
پلتفورم: pc
ژانر: اکشن
سال انتشار: March 16, 2011
نوع فایل: دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط: Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی: +18
قابلیت آنلاین: دارد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد
دانلود بازی رالی WRC FIA World Rally Championship

نام بازی: WRC: FIA World Rally Championship
پلتفورم: pc
ژانر: مسابقه ای
سال انتشار: March 29, 2011
نوع فایل: دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Black Bean
حمایت توسط: Milestone
درجه بندی سنی: +3
قابلیت آنلاین: دارد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

 

مشکل هنگ کردن برطرف شد ( نسخه ۱٫۳ )

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

 %281%29 دانلود بازی کم حجم طناب را ببر Cut The Rope برای PC

توضیحات: طناب را ببر یا همان Cut The Rope عنوان بازی کم حجم فوق العاده محبوب و جذاب بوده که نسخه های اولیه ی آن ابتدا برای سیستم عامل اندروید و سپس i-OS اتوسط شرکت ZeptoLab انتشار یافت. این بازی کم حجم دارای سبکی خاص و دو بعدی بوده که گیمر را در خود غرق می کند به طوری که گذر زمان را احساس نکند. زیرا هر یک از مراحلی که این  بازی کم حجم دارد , دارای شیوه های تامل برانگیز خاصی برای پیروزی بوده که آن را از بازی های هم سبک متمایز می کند. پس از ساخت بازی طناب را ببر برای سیستم عامل های موبال , حال نوبت به کامپیوتر رسیده تا کاربران کامپیوتری را نیز خوشحال کند. همان طور که می دانید داستان اصلی بازی از این قرار است که موجودی سبز رنگ از طریق پست در خانه ی شما ارسال می شود. پس از آزاد سازی این موجود دیگر نمی توانید جلوی پر خوری های وی را در زمینه ی آب نبات ها بگیرید ! برای همین ده ها مرحله ی سرگرم کننده را پشت سر می گذارید تا در پایان هر مرحله یک آبنبات خوشمزه به این موجود برسانید. در نسخه ی PC  آن کیفیت و گرافیک بازی بسیار بهبود یافته و تصویر تمام صفحه ( Full Screen ) شده است. محیط و رنگبندی این بازی کم حجم هر چند مرحله یکبار تغییر می کند و در اصل بسته های جدید از آبنبات برای وجود بامزه گشوده می شوند. چند بسته ی اولیه را شاید همه بتوانند باز کنند ولی پس از اینکه به مراحل میانی بازی رسیدید , به پایان رساندن تک تک مرحله ها کاری بسیار سختی خواهد بود. هم چنین باید توجه داشته باشید که در پایان هر سطح امتیاز بنده بر اساس ستاره به کاربر داده می شود که جمع کل آن ها باعث باز شدن بسته ی بعدی می شود.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

b0

شرح بازی ها:

شما باید یک موتور از بین موتورهای مختلفی که وجود دارد انتخاب کنید و با ۷ موتور دیگر به مسابقه بپردازید. در حین مسابقه از دریاچه، دره و مسیرهای مختلفی برای تست عملکرد شما گذر می کنید. شما در این مسابقه می توانید به حریفان خود ضربه بزنید و از مسابقه خارج کنید.

ویژگی این بازی کم حجم رایگان گرافیک پیشرفته و واقع بینانه ۳D آن است. با یک بار بازی کردن و دیدم مناظری مختلف مانند کوهها، گرد و غبار ناشی از لاستیک و … پی به جزییات گرافیکی بازی خواهید برد. پس شروع کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

انلود بازی کامپیوتری تیم مسابقه کراش Crash 4 Team Racing : حتما تمامی علاقمندان به بازی های کامپیوتری و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن با بازی Crash Team Racing آشنایی کامل دارند و با این شخصیت  دوست  داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند. قابل نصب و اجرا بر روی کامپیوتر و بازی چند نفره و مهیج ! قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی سیستم های ضعیف و قوی، قدیمی و جدید کامپیوتری !ویژگی های بازی واقعآ فوق العاده است، از قبیل جاده های زیبا و شگفت انگیز با ویژگی های خاص خودش و ماشین هایی که کراش و دوستان او سوار بر آن هستند. شما در پایان هر مرحله از آن جاده ها باید در مقابل غول های این بازی یک مسابقه بدهید، که این سبک هم در نوع خودش جالب است.از دیگر ویژگی های این بازی می توان به جعبه هایی که وسط جاده هستن که با برخورد با آنها یک ابزار بدست می آورید که می توانید با آن رقیب های خود را سرنگون کنید . کماکان که از عمر ساخت این بازی می گذرد

Crash-4-Team-Racing

 

داستان بازی: خانواده کراش به‌طور اتفاقی وارد یک مسابقه فضائی خطرناک می‌شوند. King سلطان موجودات فضائی این مسابقه را ترتیب داده است و می‌خواهد به کمک بهترین رانندگان، کراش را شکست دهد و …

معرفی شخصیت‌ها:
- Crash: روباهی زرنگ که همیشه لبخند به لب دارد و به کمک ماسک سرخ ‌پوستان به نام اورتگا در تلاش است تا ماسک شیطان و دکتر را شکست دهد.
- Coco: خواهر کراش که آرام و مهربان است.
- Crunch: برادر کراش بوده و یک ورزشکار حرفه‌ای است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

spiderman cover دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Pentium(R) Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+ or better
1 GB of RAM for Windows ® XP / 2 GB Windows ® Vista systems
Windows® XP (with Service Pack 3) or (Windows Vista® with Service Pack 2)
256 MB 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c with Shader Model 3 support



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Star Warsپدیده ای جدید از سری بازی های فوق العاده محبوب و مشهور Angry Birds بوده که پس از ساخت و انتشار اولین نسخه از آن , طرفداران بسیار زیبادی پیدا کرده و در اقصی نقاط جهان کاربران پر تعدادی را مجذوب خود کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه از عرضه نسخه اول , هم اکنون نسخه دوم آن ( 1.1.0 ) طراحی شده که در آن مراحل جدید و متنوع تری به بازی افزوده شده و مشکلات و باگ هایی که در ورژن قبل وجود داشته اند رفع شده است. هم اکنون می توانید نسخه کامپیوتری Angry Birds Star Wars را به صورت رایگان و همراه با پچ برای بازکردن تمامی مراحل , از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

 

برای دانلود و روش نصب بازی به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

 

http://dl.freegames.ir/images/de-ascend_screen.jpg

بازی بسیار جداب و گرافیکی هست در سبک رالی این بازی با گرافیک جذاب یک بازی زیبا به حساب می آید.دراین بازی شما می توانید ماشین و محله مسابقه را انتخاب و به مسابقه بپردازید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

انیمیشن فصل شکار ۳ دوبله فارسی یا کیفیت عالی HD 720p



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

دانلود انیمیشن شرک ۴ دوبله فارسی



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد
خر خرم

خواننده:مهرداد رئیسی

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

انیمیشن عصر یخبندان ۴ دوبله پرشین تون(گلوری) / HD 720p , 1080p

 

دانلود انیمیشن عصر یخبندان ۴ دوبله فارسی Ice Age Continental Drift 2012 با کیفیت 720p و 1080p

 

دانلود انیمیشنعصر یخبندان ۴ دوبله فارسی Ice Age Continental Drift 2012 با کیفیت ۷۲۰p و ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Ice Age Continental Drift 2012

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی

زمان : ۸۸ دقیقه

حجم : ۷۰۰ / ۱۲۰۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p , 1080p ، MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان : داستان از آنجا شروع می شود که سنجاب بازیگوش میوه مورد علاقه اش را به زمین میکوبد و زمین ترک برمیدارد و قاره های از هم جدا میشوند. این پیچش قاره ای باعث میشود مندی که ماموت اصلی داستان هست همراه با دوستانش سید و دیگو از همسرش الی و دختر کوچولوش پیچز جدا شوند! حالا مندی و دوستاش روی یک تکه یخ بزرگ سوار میشن و در دریاها ماجراجویی میکنند تا به قاره ای که الی در ان قرار دارد برسند اما این جاست که آنها اسیر یک گروه دزدان دریایی میشنود و…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

 

دانلود از لینک مستقیم



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Teenage Mutant Ninja Turtles (2012) WebRip 720p Mkv

قسمت ۱۳ به پست افزوده شد

 

Teenage Mutant Ninja Turtles دانلود سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles 2012 – لاکپشت های نینجا ۲۰۱۲

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هرقسمت ۲۵ دقیقه

حجم: هرقسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Hotel Transylvania (2012) BRRip 720p Mkv

Hotel Transylvania دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania 2012

نام انیمیشن: Hotel Transylvania – هتل ترانسیلوانیا

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: ۶۵۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان:هیولاها سالهاست که از ترس انسان ها خواب و خوراک ندارند. کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها می سازد که بدون نگرانی می توانند در آنجا اقامت داشته باشند اما با ورود یک انسان همه چیز بهم می ریزد….



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Bolt DVDRip (2008) Divx

(دوبله فارسی)

 

bolt downloadha.com دانلود دوبله فارسی انیمیشن Bolt 2008

  

نام انیمیشن: Bolt – تیزپا

ژانر:انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

کارگردان: Byron Howard , Chris Williams

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۴۷۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Divx

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان : تیزپا هنر پیشه ای است که به گمان خود تمامی اتفاقات فیلم هایی که بازی می کند و قدرت خارق العاده اش ، حقیقی است . او در پی اشتباهی از محل فیلمبرداری خارج شده و به دنبال نجات دوستش پتی روانه شهر می شود. در آنجا با اتفاقاتی که پیش رویش قرار می گیرد به حقیقت امر پی برده ولی …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Thor Legends of Valhalla (2011) BDRip 720p Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Thor دانلود دوبله فارسی انیمیشن تور : افسانه وایکینگ ها Thor Legends of Valhalla 2011

 

نام انیمیشن: Thor Legends of Valhalla– تور : افسانه وایکینگ ها

ژانر:انیمیشن ، حماسی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۷ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: تور خد‌‌ای توفان ژرمن‌ها بود‌‌. نام او به معنای تند‌‌ر است و پتک جاد‌‌ویی او ، میولنیر زمانی به معنای صاعقه بود‌‌ه است.پسر آهنگری در یک اتفاق عجیب صاحب این پتک اسرار آمیز می شود.این پتک نیرویی خارق العاده در مبارزه به او می دهد و البته دشمنانی هم برایش به همراه دارد و در ادامه…

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Wreck-It Ralph WebRip (2012) Mkv

 

wreck it ralph cover دانلود انیمیشن رالف خرابکار   Wreck It Ralph 2012

 

نام انیمیشن: Wreck-It Ralph – رالف خرابکار

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۸ دقیقه

حجم: ۶۲۴ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: یک شخصیت منفی بازی های ویدیویی می خواهد که یک قهرمان باشد و رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. اما جستجوی او برای تحقق رویایش تمام دنیای او و مکانی که زندگی می کند را در خطر ویرانی قرار می دهد و…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

IGOR (2008) BDRip 720p Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

IGOR2008 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ایگور IGOR 2008

 

نام انیمیشن: IGOR – ایگور

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم : ۶۴۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: داستان در شهر مخوف مالاریا می‌گذرد. این شهر، یک شهر کوچک و شاد بوده، اما دانشمندان دیوانه با اختراعات شیطانی شهر را در تاریکی و ترس همیشگی فرو برده‌اند. دانشمندان تمام تلاششان بر اینست که اختراعاتی ترس‌آفرین‌تر و اهریمنی‌تر ارائه دهند و مردم دوست دارند شاهد خشونت و ترس بیشتری باشند. دانشمندان هر کدام یک گوژپشت به عنوان وردست دارند که نام همگی آن‌ها ایگور است. کاراکتر اصلی هم ایگور است. وقتی رئیس ایگور طی یکی از آزمایشات احمقانه‌اش می‌میرد ایگور به آرزویش می‌رسد و…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

Madly Madagascar DVDRip (2013) Mkv

 

madly madagascar cover small دانلود انیمیشن Madly Madagascar 2013

 

نام انیمیشن: Madly Madagascar – دیوانه بازی در ماداگاسکار

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۳۵ دقیقه

حجم: ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip

Amazon

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: ولنتاین نزدیک است و تمامی اهالی ماداگاسکار سعی در دلربایی از معشوقه خود دارند. در این میان الکس که در سال های پیش ولنتاین را در جایی غیر از سرزمین مادری اش گذارنده، اجرای این مراسم برایش مشکل به نظر می رسد. در این میان ماجراهایی هم برای الکس و هم برای اهالی دیگر ماداگاسکار به وجود می آید که دیدنی می باشد و …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

| تمامی فصل ها از 1999 - 2010 |

| همراه با سرور های RapidShare |

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

کیفیت : XviD
فرمت : avi
انکودر : نیکلودین
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز : 7.7 از 10

در پست امروز میهن دانلود کارتون زیبای SpongeBob SquarePants را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. در هر سن و سالی که باشید مطمئنا از تماشای این کارتون زیبا لذت خواهید برد زیرا به سبک خاص خود طرفدارن بسیاری را جلب کرده است. از شخصیت های معروف این کارتون میتوان به باب اسفنجی , پاتریک , سندی و ... که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آن خواهیم داد اشاره کرد. زبان این مجموعه انگلیسی به صورت ابتدایی و با گفتار آهسته می باشد که میتوانید از به راحتی مطالب را درک کنید . مجموعه ای که برایتان آماده کرده ایم قسمت های شلوار مکعبی هست که شامل 7 قسمت می باشد که پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

انیمیشن تارزان دوبله فارسی / با کیفیت ۷۲۰p | 1080p

 

دانلود انیمیشن تارزان دوبله فارسی Tarzan 1999

 

دانلود انیمیشن تارزان دوبله فارسی Tarzan 1999 با کیفیت ۷۲۰p و ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Thor Legends of Valhalla 2011

ژانر : انیمیشن ، درام ، ماجراجویی

مدت زمان : ۸۸ دقیقه

حجم : ۶۵۰ / ۱۳۰۰ مگابایت

کیفیت: MKV ، HD 720p | 1080p

دوبله فارسی



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

قسمت های ۱ تا ۴۰ آماده دانلود می باشد

 

دانلود کارتون بسیار زیبا و بیاد ماندنی پلنگ صورتی ، قسمت های 1 تا 40 با کیفیت بالا


دانلود کارتون بسیار زیبا و بیاد ماندنی پلنگ صورتی ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام انیمیشن : The Pink Panther ، کارتون پلنگ صورتی

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

حجم : هر قسمت ۵۰ مگابایت

مدت زمان : ۷ دقیقه

کیفیت : DVDRip ، AVI



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

انیمیشن Puss in Boots 2011 دوبله فارسی ، با کیفیت ۱۰۸۰

 

دانلود رایگان انیمیشن گربه چکمه پوش 2 دوبله فارسی Puss in Boots 2011 با کیفیت 1080p

 

دانلود رایگان انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ دوبله فارسی Puss in Boots 2011 با کیفیت ۱۰۸۰p

نام انیمیشن : Puss in Boots ، گربه چکمه پوش ۲

ژانر : انیمیشن ، ماجرایی ، فانتزی

زمان : ۹۰ دقیقه

حجم : ۹۱۰ مگابایت

کیفیت: Bluray 1080p ، MKV

دوبله فارسی



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

انیمیشن بن ۱۰ دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن بن 10 دوبله فارسی Ben 10 : Destroy All Aliens 2012

 

دانلود انیمیشن بن ۱۰ دوبله فارسی Ben 10 : Destroy All Aliens 2012 با کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : Ben 10 : Destroy All Aliens 2012

ژانر : انیمیشن ، اکشن، خیالی

مدت زمان : ۶۷ دقیقه

حجم : ۴۶۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان : ماجرای پسر بچه ای است که به علت داشتن یک ساعت که دارای توانایی های خاص است علیه دشمنان که موجودات بیگانه ای هستند می جنگد و …

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۱۶ الی ۳۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Oscars Oasis cover دانلود انیمیشن ماجراهای اسکار   Oscars Oasis 2011

 

نام انیمیشن: Oscar's Oasis – ماجراهای اسکار

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: هر قسمت ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت ۲۴ مگابایت

کیفیت: DVDRip

WiKi



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

فصل سوم ۳ کارتون لاک پشت های نینجا ، ۲۶ قسمت کامل

دانلود کامل فصل سوم کارتون لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles ، با کیفیت بالا



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

موتور جی‌پی ۱۳ – MotoGP 13 Pc Kaos Game

| دانلود بازی موتور جی‌پی ۱۳ – MotoGP 13 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

|نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی|

 

موتور جی‌پی 13   MotoGP 13

 

توضیحات بازی: اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

قلعه کرمها: تحت محاصره – Worms Forts: Under Siege PC Game

|دانلود بازی قلعه کرمها: تحت محاصره – Worms Forts: Under Siege کامپیوتر با لینک مستقیم|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر |

 

قلعه کرمها: تحت محاصره   Worms Forts: Under Siege

 

 

توضیحات بازی: بازی قلعه کرم ها، Worms Forts: Under Siege ادامه بازی Worm 3D است که در ایران طرفداران زیادی دارد. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژیک است که در حین بازی حرکات خنده آور کرم ها و شیوه های مبارزه و سلاح های آن ها در یک جنگ سه بعدی، به بازی جنبه طنز خواهد داد. در این بازی باید سرعت و دقت خود را به کار برده و دشمن خود را، قبل از اینکه شما را شکست دهد، نابود کنید. شما باید چهار پادگان کرم ها را هدایت کنید و به ساخت استحکامات دفاعی و سلاح های مخرب پرداخته و قلعه خود را گسترش دهید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد

دانلود بازی Bad Piggies 1.3.0 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.3.0 برای کامپیوتر

 

بازی Bad Piggies نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام بازی Bad Piggies خوک های بد برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی Bad Piggies ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید. بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید!



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, توسط محمد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :