دانلود بازی و انیمیشن

دانلود بازی و انیمیشن
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 6861
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Super-Mario-All-Stars-.jpg

 

همانطور که خبر دارید چندی پیش بازی محبوب و تاریخی ماریو 25 سالگی خودش را جشن گرفت.در همین راستا شرکت نینتندو یک پک سبک از 5 بازی محبوب و پرمخاطب جهانی را برای کنسولهای مختلف منتشر کرد که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دستان شماست.

"سوپر ماریو بروس" لوله کش اسطوره ای بازیهای ویدئویی وارد یک ربع قرن از زندگی خود شد و تولد 25 سالگی خود را در شرایطی جشن گرفت که به یک شخصیت محبوب بازیهای سه بعدی تبدیل شده است.
25 سال ماجرا با پریدن بر روی لاک پشتها و قارچهای "طولانی کننده زندگی" برای نجات از میان چنگالهای "باوسر بد ذات" می گذرد.
سوپر ماریو بروس که تاکنون بیش از 40 میلیون نسخه از آن برای کنسول بازی نینتندو به فروش رفته است 25 سال قبل در 13 سپتامبر 1985 رسما عرضه شد و از آن زمان جنون ماریو در میان علاقه مندان بازیهای ویدئویی آغاز شد. جنونی که همچنان ادامه دارد و موجب شده است که ماریو حتی در روزگار بازیهای فوق پیشرفته رایانه ای به حیات خود ادامه دهد.شما در این بازی 5 بازی محبوب ماریو و همینطور ترکهای موزیک در حدود 20 ترک محبوب را نیز خواهید داشت.قابل توجه ان که این پک فقط 50 مگابایت میباشد!

توجه: پس از دانلود و استخراج فایل نرم افزار شبیه ساز Snes 9X را اجرا و فایل Super Mario All-Stars + Super Mario World (USA).sfc را در ان اجرا تا بازی اجرا شود.

 

 

 

حجم:55 مگابایت

 

  دانلود بازی:دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

 

  



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, توسط محمد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :